Monday, September 14, 2015

Grizzly Bear


duygusal olmanın kötü bir şey olduğunu konuşurken duydum sizi
burası benim melankolik tarafım
yalnız kaldığım
konuştuğum işte kendi kendime
rahatça ve dürüstçe
hep gizlendiğinizden, korktuğunuzdan gerçekliğinizden
görmezden gelmek, boş vermek kolayınıza geldiğinden
ben bunları konuşabiliyorum kendimle diye
zayıf zannediyorsanız.

eksik hissetmiyorum
bütün değilim elbet
bir şey yok sanki, nerde?
herkes kayıp yanını aramıyor mu zaten?

yaşanmamışlıklara aslında isyanım
ertelenmiş, geciktirilmiş, sürüncemede bırakılmış, rafa kaldırılmış
vazgeçilmiş yani
kendinizi çabalamaktan alıkoymuşluğunuza
yoksa mutlu olmak için yaşıyoruz hepimiz

dağların üstünde, yıldızların altında bir yere
koordinatları mühim değil, istediğin kadar uzağa
eve gidelim
konuşacaklarımız var
sana öğreteceğim
saçımı sevsen yeter
küçük kalbini kanatlarımın altına alıp
ona iyi bakacağım
bana güven


No comments:

Post a Comment