Saturday, February 21, 2015

Down with the Sickness


bugün romantik ve sevimli şeyler yazmaktan çok uzağım
bazen hiç hoşunuza gitmeyecek müzikler paylaşabileceğim konusunda sizi uyarmıştım
ruh halime göre pantera'dan girip disturbed'den çıkıyorum hep
saçlarımı siyaha boyayıp ağzıma burnuma piercingler taktığım
hayatla kavgalı ve nefret dolu olduğum günlerim oldu tabi
ben de ergendim
bunları dinleyip sağı solu kırıp dağıtmak istiyorum hala
bir parçamı ergen bırakmaktan dolayı da asla ASLA pişman değilim
bu şarkılar da benim parçam
kendimi bir miktar kaybedip pis rock barlara gidebilirim
koyu sarı saçlarım ve mor ojelerilerimle metalci abilerin içinde sırıtabilirim
ama iyi bir gitar riffinde ya da drum soloda kendimi kaybedebilirim
NE VAR?
içimde uzun, dalgalı ve yağlı saçlı pis metalci besliyorum.
artık buna alışın.


No comments:

Post a Comment