Sunday, June 21, 2015

Fix You



özel günlerde sosyal medyada özel sözler söyleme furyasına kapılıp gitmek istemedim
ama bugün babalar günü
sadece etrafa şov yapmak için değil, gerçekten hissettiğim için buraya kazımak istedim

"baba sorunlu" birçok kadınla dolup taşan bu mutsuz ülkede, sen hep farklı bir babaydın.
"baba olduğumda, babam gibi bir baba olmayacağım" diye söz vermiştin ya kendine,
olmadın baba.
ilk aşkım, ilk arkadaşım, ilk sırdaşım oldun
ne zaman yolumu kaybetsem oradaydın
ne zaman kalbim kırılsa
ne zaman başaramasam
ne zaman kaybetsem
pes etsem
korksam
düşsem 
yorulsam
başıma ne gelirse gelsin yani
oradaydın
ben hep "baba" diye ağladım
sanki bu şarkıyı chris martin değil de
sen yazmışsın gibi baba
çok da iyi şiir yazarsın bilirim
bu yazma merakımı senden aldığım ortada

yani diyorum ki baba;

beni olduğum gibi kabul ettiğin için
hep yolumu aydınlattığın için
hep desteklediğin
cesaret verdiğin
güvendiğin
iyileştirdiğin
yanımda olduğun
orada olduğun için
teşekkür derim

hayatımdaki en büyük şansım sensin.


No comments:

Post a Comment