Monday, June 22, 2015

Touch Me


tatlı bir ağustos öğleden sonrası esintisi hışırdatıyor yaprakları
burnumda içimi mutlulukla dolup taşıran yaseminlerin kokusu
yetmişlerden kalma beyaz elbisemin etekleri uçuşuyor
saksafonun notaları taşınıyor başka bir kıtaya
papatyalardan taç yapmaya çalışıp beceremeyince üzüldüm diye
kulağıma kocaman bir tanesini sıkıştırıp yanağıma öpücük konduruyorsun
pespembe oluyorum o kalabalığın içinde beni öptüğün için
küçük kız çocuğu utanması rolüm kalbini sıkıştırıyor
ah, gözlerinde saklayamadığın o pırıltıyı görüyorum
sonsuza kadar seveceksin beni
yamuk gülüşüne, sadece kendine sakladığın bir söz gizlemişsin
saçlarım uçuşup tüm benliğini ele geçirmeden
cennet ayaklarımızın altında ezilene kadar
itiraf etmeyeceksin biliyorum
keşke bağırabilsem avazım çıktığı kadar
haykırsam
i'm gonna love you till the stars fall from the sky for you and i


No comments:

Post a Comment