Thursday, December 24, 2015

Hey Jude

gerçeği daha yeni farkediyorum.
ben gidiyorum.
gideceğim yani.
biraz daha zamanı var ama
bu sefer gerçekten gidiyorum
sadece kaçmaktan söz ederken
kendi kendime
gerçekten gidiyorum
neden kaçtığımı da bilmeden üstelik
kendimle beraber herkesi ardımdan sürükleyerek
bilinmezliğe...

bülent ortaçgil dinleyecektik daha seninle, kucağına yatacaktım
ihsan oktay anar romanları okuyacaktık gece geç saatlere kadar, uykusuz
çok sıkılınca saçma reality showlardan birini izleyip dalga geçecektik
izlediğimiz bilim kurgu filmini tartışacaktık, zıtlaşacaktık, inatlaşacaktık

tanışacaktık daha seninle
boğazın ayazında vapura binecektik...

gidiyorum ben,
tanışamadık.
tez canlıyımdır ya
çok beklemem

daha da kötüleştirme durumu... tanışmadık nasıl olsa... değil mi?

zaten hep yalnızdım
zaten hep bir ben
içimden geldi cesaretim,
hep,
kendimden.
gidiyorum ben.
gideceğim yani.
daha vakti var.
gerçekten

g

e

r

ç

e

k


inanamıyorum hala.
bunu dinle, inancın olsun kendine.



No comments:

Post a Comment