Sunday, January 19, 2014

Heartbreaker

hani birinin suratına bağıra bağıra "seni seviyorum" deyip,
sonra kucağına atlayıp uzun uzun öpmek istersin.
ilk gördüğün anda zaten ellerin titremiştir.
uzaktan uzağa bakarken hep gözlerini yakalamıştır.

ama en baştan başlamaya cesaret edemezsin,
tekrar tekrar aynı şarkıları söylemek istemediğinden.

susup sadece gözünün içine bakıp anlamasını beklersin.
yanaklarında çıkan gamzeyi görmek için aptal şakalar yaparsın.

aslında bu şarkı, yaşanmış olup da unutulmayan için olsa da
benim için başka türlü nedense işte.
sen benim kalbimi kırmadan önce ben kendim yaşadım şarkıyı heralde.

ne zaman o minik mavi gözlerini gözümün içine diksen
kafamda aynı yer dönüyor:
i knew it from the very start
i knew that you would break my heart



No comments:

Post a Comment